♥ Hej hur mår du? ♥

Sekunder

Hejsan! Idag startade jag dagen med lite träning. Uppvärmningen blev tio minuter barfota-löpning/powerwalk på löpbandet och point övningar för fötterna efter denna video. Därefter tränade jag spänst, genom att hoppa i en fyrkant, långa squathopp och andra hopp några gånger. Innan jag gick på dansen så strechade jag i ungefär tretton minuter för att kunna dansa explosivt och bra. Min tävlingdans tränade jag sedan på så sätt att jag började dansa fyrtiofem sekunder, spagat i nittio sekunder, dans i sextio sekunder, spagat i nittio sekunder, dans i sjuttiofem sekunder, splitt i nittio sekunder och dans i nittio sekunder. Till stretchen och kickarna var jag helt slut, alltså blev inte dem lika bra som i videon nedan..
 
 
Nästa gång jag tränar (imorgon) ska jag dansa mer och bättre uppdelat. För när jag dansade fyrtiofem och sextio sekunder kände jag mig inte helt slut, så imorgon ska jag börja dansa sjuttiofem fortsätta med åttio, åttiofem och så vidare. Dessutom ska jag likt idag peppa mig ännu mer att "jag kan" för jag tror att när jag ger upp så är det nog mest på grund av att jag tror att jag inte orkar. Nu kör vi, mot toppen!
 
XOXO


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?

Em@il: (visas bara för mig)

Blogg/hemsida:

Skriv:

Trackback